Zaznacz stronę

Regulamin sklepu internetowego brand-up.pl

§ 1 Postanowienia ogólne
§ 2 Definicje
§ 3 Zamówienia
§ 4 Płatność i cena
§ 5 Realizacja zamówienia
§ 6 Odstąpienie od umowy
§ 7 Rękojmia za wady
§ 8 Ochrona Danych Osobowych
§ 9 Świadczenie usług drogą elektroniczną
§ 10 Postanowienia końcowe

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem https://brand-up.pl.pl prowadzony jest przez Damiana Lewandowicza prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą BrandUP! – Damian Lewandowicz, os. Jana II Sobieskiego 22/92, 60-688 Poznań, NIP: 6652807737, REGON: 302684683, adres elektroniczny: damian@brand-up.pl.
  2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów oraz Sprzedawcy.
  3. Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
  4. W celu zawarcia umowy ze Sprzedawcą Klient może przed złożeniem zamówienia skorzystać z prawa do negocjacji warunków umowy. W przypadku rezygnacji przez Klienta z możliwości negocjacji, niniejszy Regulamin stanowi treść zawartej pomiędzy stronami umowy.
  5. Dostęp do Regulaminu Klient może uzyskać w każdym momencie pod adresem: https://brand-up.pl/regulamin, a także poprzez zapisanie go w dowolnym formacie na wybranym przez siebie nośniku.
  6. Komunikacja ze Sprzedawcą dokonywana przez Klienta powoduje ponoszenie przez Klienta kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Klienta z podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość. Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.
    1. Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:
    2. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
    3. mediację,
    4. zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
    5. zwrócenie się do Federacji Konsumentów,
    6. skorzystanie z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr (Platforma ODR)

§ 2 Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

Sklep / Sklep Internetowy– sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem https://brand-up.pl.

Sprzedawca – Damian Lewandowicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BrandUP! – Damian Lewandowicz, os. Jana II Sobieskiego 22/92, 60-688 Poznań, NIP: 6652807737, REGON: 302684683, adres elektroniczny: damian@brand-up.pl.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca Usługi za pośrednictwem Sklepu internetowego,

Konsument – osoba fizyczna nabywająca Usługi w Sklepie internetowym w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, nabywająca Usługi w Sklepie internetowym w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.

Regulamin – niniejszy dokument, określający prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta oraz warunki składanie zamówień i dokonywania zakupów w Sklepie internetowym.

Usługi – rozumie się przez to usługi oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ 3 Zamówienia

  1. Informacje o Usługach prezentowane w Sklepie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy o świadczenia usług.
  2. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
  3. Klient ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia.
  4. W celu złożenia zamówienia Klient powinien dodać do „Koszyka” Usługę, którą zamierza kupić. Dodanie Usługi do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Usługi mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z „Koszyka”.
  5. Klient po ostatecznym dodaniu Usługi do „Koszyka” zostaje przekierowany do formularza służącego do składania zamówień, celem podania adresu, danych płatnika oraz metody płatności. Następnie Klient zostaje przekierowany do podsumowania zamówienia. Złożenie zamówienia zostaje dokonane poprzez wybranie przycisku „Kupuję i płacę”.
  6. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza przed złożeniem zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.
  7. Naciśnięcie na przycisk „Kupuję i płacę” oznacza złożenie przez Klienta zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
  8. Informacja o całkowitej wartości zamówienia jest każdorazowo podawana na stronie Sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia, w tym przed bezpośrednim zatwierdzeniem i złożeniem przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami.
  9. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Klientowi informację o przyjęciu zamówienia (przyjęcie oferty) na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub powiązany z Kontem klienta. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Klientowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia.
  10. Klient może składać zamówienia w Sklepie internetowym o każdej porze, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

§ 4 Płatność i cena

  1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za Usługi tytułem złożonego zamówienia za pośrednictwem płatności elektronicznych w systemie pay-by-link w serwisie Przelewy24. Podmiotem świadczącym obsługę płatności drogą elektroniczną jest PayPro S.A.
  2. Ceny podane na stronie Sklepu internetowego są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich. 

§ 5 Realizacja zamówienia

  1. W celu zrealizowania zamówienia dokonanego za pośrednictwem Sklepu internetowego, Klient zobowiązuje się w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia do przekazania Sprzedawcy danych dostępowych do konta Google Analitycs, a także wypełnionego briefu otrzymanego wraz z informacją o przyjęciu zamówienia.
  2. W razie nie przekazania informacji, o których mowa w ust. 1 Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym przy wykorzystaniu danych kontaktowych podanych przez Kupującego w formularzu zamówienia.
  3. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że kontakt z Kupującym jest niemożliwy, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy jest uprawniony do odstąpienia od umowy. 

§ 6 Odstąpienie od umowy.

  1. Klient będący Konsumentem, który za pośrednictwem Sklepu internetowego zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 3.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Po wykonaniu Usługi przez Sprzedawcę w całości, za wyraźną zgodą Konsumenta, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 1) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Niniejsze postanowienie stanowi informację dla konsumenta o utracie prawa do odstąpienia od umowy po wykonaniu usługi przez Sprzedawcę.
  4. Konsument uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży może zrealizować poprzez wysłanie wypełnionego i podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: BrandUP! – Damian Lewandowicz, os. Jana II Sobieskiego 22/92, 60-688 Poznań, adres elektroniczny: damian@brand-up.pl.
  5. Wykonując prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Klient może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
  8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy wskazał inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 7 Rękojmia za wady

  1. Klientowi będącemu Przedsiębiorcą nie przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  2. Wobec Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta będącego Konsumentem pisemnie na adres: BrandUP! – Damian Lewandowicz, os. Jana II Sobieskiego 22/92, 60-688 Poznań lub drogą mailową na adres: damian@brand-up.pl.
  4. Składając reklamację Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacji zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. W przypadku składania reklamacji bez wykorzystania wzoru formularza reklamacji zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres do korespondencji i dane kontaktowe; 2) informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia; 3) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 4) żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient zostanie powiadomiony o tym czy Sprzedawca wyraża, czy też nie, zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu. W przypadku wyrażenia zgody, Sprzedawca wskaże Klientowi podmiot właściwy do pozasądowego rozwiązania sporu.

§ 8 Ochrona Danych Osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów określone zostały w „Polityce prywatności”, dostępnej pod adresem: https://brand-up.pl/polityka-prywatnosci, stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu.

§ 9 Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Postanowienia rozdziału XII. Regulaminu stanowią regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące Usługi elektroniczne:
    1. udostępnianie danych i materiałów znajdujących się w Sklepie internetowym, zawierających w szczególności informacje o Usługach,
    2. umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz,
    3. umożliwienie przesłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu internetowego.
    4. usługa Newslettera
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, za pośrednictwem, którego Sprzedawca świadczy Usługi elektroniczne:
    1. dostęp do sieci Internet
    2. czynnego konto poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7 i wyższej, Google Chrome w wersji 4 i wyższej, Mozilla Firefox w wersji 2.0 i wyższej, Opera w wersji 10 i wyższej, Safari w wersji 4 i wyższej z zainstalowanymi aktualnymi wersjami Java i Flash,
  4. Zakazuje się Klientowi dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  5. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawartą z chwilą rozpoczęcia przez Klienta korzystania ze Sklepu internetowego, poprzez wyświetlenie Sklepu internetowego na ekranie urządzenia, z którego korzysta Klient. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zostaje zawarta z chwilą zapisania się Klienta do usługi.
  6. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego poprzez jego opuszczenie i bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń. Umowa o świadczenie usługi usługi Newslettera zostaje zawarta na czas nieoznaczony i może być w każdym czasie i bez wskazywania przyczyny rozwiązana przez Klienta, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia Sprzedawcy.
  7. Klient może złożyć reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: damian@brand-up.pl lub pisemnie na adres: BrandUP! – Damian Lewandowicz, os. Jana II Sobieskiego 22/92, 60-688 Poznań.
  8. Sprzedawca rozpatrzy reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia jej otrzymania, informując Kupującego niezwłocznie o jej wynikach.

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.
  2. Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.
  3. Sprzedawca może dokonać zmiany postanowień Regulaminu po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Sklepu internetowego. Zmiany Regulaminu lub nowa treść Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty umieszczenia nowej treści Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.
  4. Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
  5. Niniejszy regulamin podlega prawu polskiemu oraz zostaje poddany jurysdykcji sądów polskich.
  6. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  7. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem w rozumieniu, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.